U bevindt zich hier: / ~rriemsdijk / Participatie / Deelnemingen / Harvest
Harvest Communications:
Ingezaaide duurzame reclameboodschappen, zichtbaar vanuit de lucht of bijvoorbeeld vanaf snelwegen, dat is de nieuwste innovatie in duurzame reclame en promotie. Met de revolutionaire patroonzaaier * is elk lettertype en logo eenvoudig te zaaien. Landbouwers spreken niet meer van zaaivakken maar van tekstvakken. Na de oogst wordt de “boodschap” geoogst en opgegeten. Voor bedrijven die zich duurzaam en onderscheidend willen profileren is “Green advertising’ de ultieme manier om PR en marketing te bedrijven.
Gezaaid op de millimeter, zichtbaar op de kilometer.
In de agrarische sector zijn inmiddels veel innovatieve oplossingen doorgevoerd, alle gericht op het efficiënter, milieuhygiënischer en ergonomischer maken van de sector. Veel van deze innovaties zijn ook buiten de sector toe te passen.
Harvest Communications heeft als doelstelling deze bruggen te slaan. Als eerste innovatie neemt Harvest de ”duurzame reclameboodschappen” ter hand. Door de precieze zaaitechniek van Kverneland groep is het mogelijk van een zaaiveld een tekstvak (een reclame boodschap) te maken.
Duurzame boodschappen; een ruimtelijke aanwinst in het landschap
Harvest verbindt aldus op verrassende en innovatieve wijze twee niet vanzelfsprekende sectoren (agrarisch en marketing) met wederzijds voordeel.
Door het slaan van deze brug tussen twee verschillende werelden,
- plaatst Harvest zich als nieuwe en krachtige aanbieder van marketing en PR voor bedrijven die Maatschappelijk Verantwoord willen werken,
- verhogen agrariërs de opbrengst per hectare en
- worden duurzame reclameboodschappen een aardse en milieuvriendelijke aangelegenheid die het milieu spaart en het landschap siert.
Resultaat: Innovatie loont
Website Harvest Communications